קניות באאוטלט 6pm עם Buyamerica

BuyAmerica אתר Buyamerica יצא עם שירות חדש לקניות בחנות האאוטלט האמריקאית המובילה 6pm במחיר הכולל כבר מיסים ומשלוח והכל בשקלים.

בואו נודה בזה, מי לא אוהב לקנות בהנחה? כולנו.
רובנו נקדיש חלק מזמן החופשה בארה"ב לכיתות רגלים בין אאוטלטים אמריקאים בחיפוש אחר מותגים מוזלים.

אתר Buyamerica, אשר הוקם לפני כשנתיים מציע לישראלים לבצע קניות מארה"ב בקלות ובנוחות,
בעזרת פיתוח טכנולוגי מתקדם המאפשר לגולש להיכנס לאתרי קניות מובילים כדוגמת Amazon ולקבל את מחיר המוצר הסופי בשקלים כולל עלות המיסים והמשלוח עד הבית.

בימים אלה, משיקים ב- Buyamerica שירות חדש לרכישה באתר האאוטלט האמריקאי המוביל בתחום האופנה וההנעלה – 6pm.

אתר 6pm הוא קניון אאוטלט אמריקאי עצום הכולל מאות מותגים בתחום ההלבשה, הנעלה, תיקים, אקססוריז ועוד, לנשים, גברים וילדים.
אתר 6pm הינו בבעלות חברת הענק Amazon וברחבי העולם נחשב לאחד מאתרי הקניות המובילים בתחום האופנה.
באתר 6pm ניתן למצוא מאות מותגי אופנה מובילים כדוגמאת דונה קארן, סטיב מיידן, קלווין קליין, טומי הילפינגר ואחרים, מאות מותגי נעליים מובילים כדוגמאת: אדידס, ברוקס, נייק, ניו באלאנס, רוקפורט ועוד.
מחירי המוצרים באתר אטרקטיביים מאוד וכוללים הנחות, לעיתים עד 75% הנחה ממחיר המחירון.

 

קרן כהן מנכ"לית משותפת Buyamerica

בחרנו להביא לישראל דווקא את אתר 6pm על פני אתרי אופנה אחרים בארה"ב על בסיס נסיוננו בשנתיים האחרונות. הישראלים אוהבים לרכוש הנעלה ואופנה ומחפשים את ההנחות המיוחדות. מהיום אין צורך לחכות לחג או לאירוע מיוחד של הנחות וניתן לבצע רכישה של מותגים מוזלים בכל רגע נתון.

הסיבה שפיתחנו את העגלה המרחפת המציגה ללקוח את המחיר בש"ח הינה ע"מ לחשוף את הקהל הישראלי למיליוני המוצרים הקיימים בחנויות בארה"ב. הלקוח הישראלי מחפש כל הזמן אלטרנטיבות לקנייה של מותגים במחיר הנמוך ביותר כך שהאתר יכול להתאים לכל מי שרוצה לבדוק את עלות האלטרנטיבית של קניית המוצרים מארה"ב.

מטרתנו ליצור בסופו של דבר קניון וירטואלי עם עשרות חנויות מהן ניתן יהיה לרכוש מוצרים ולקבל מחיר סופי בש"ח הכולל כבר מיסים והובלה.