רשימת מתנות עם giftlist

giftlistאתר giftlist, שעלה לאויר לאחרונה, הינו אתר המבוסס על הקונספט מוכר והפופולארי בארה"ב של רשימת מתנות, הנותן לבעל האירוע אפשרות ליצור רשימת מתנות בהן הוא מעונין לפני האירוע, את רשימת המתנות ניתן לשתף עם המוזמנים, המשפחה וחברים וכך לחסוך "כאבי ראש" מיותרים למעניק המתנה ולמקבל. להמשיך לקרוא רשימת מתנות עם giftlist

באליגם shop – קנית מוצרים מעוצבים

באליגם shopבאליגם הכריזה היום על השקה רשמית של אתר קניות חדש ואיכותי בשם באליגם shop, הכולל מגוון רחב של מוצרים ייחודיים בעיצוב מוקפד, מפריטי מעצבים ואופנה, דרך גאדג'טים ייחודיים לבית, למשרד ולמשפחה, ועד לכלי מטבח.

הרעיון להקמת אתר הקניות החדש הגיע למעשה מצרכנים ולקוחות באליגם, אשר הביעו את רצונם ל- one stop shop של שופינג איכותי במגוון רחב של קטגוריות וכך בבאליגם, רתמו את ניסיונם הרב וההיכרות עם התחום לטובת אתר קניות חדש ואיכותי בישראל. להמשיך לקרוא באליגם shop – קנית מוצרים מעוצבים

Mustop מעניקה הנחה על כל קניה ב- ebay

mustopMustop, החברה המובילה בשרותי קניות בארצות הברית והובלת מוצרים לבית הלקוח בישראל, צופה עלייה משמעותית בהיקף ההזמנות מחו"ל כתוצאה מהעלאת רף הפטור ממכס, ובעקבות כך החליטה להעמיד הטבה קבועה בגובה 10 דולר מתנה, על כל קנייה באתר הסחר האלקטרוני ebay. להמשיך לקרוא Mustop מעניקה הנחה על כל קניה ב- ebay

BuyMe – שוברי מתנה

Buyme - שוברי מתנהאתר BuyMe מקבוצת YNET מציע שירות חדשני וחוויית קנייה פשוטה לרכישת ושליחת שוברי מתנה (Gift-Card) באימייל או ב-SMS, ללא צורך בהגעה לחנות.

באתר ניתן למצוא מגוון עצום של מותגים וחנויות, מסודרים בקטגוריות נוחות להתמצאות כגון: רשתות אופנה, ילדים, פנאי ובילוי, נופש וצימרים, מסעדות, אלקטרוניקה ועוד. להמשיך לקרוא BuyMe – שוברי מתנה

מתנות לימי הולדת – פיית המתנות

פיית המתנותבתחילת החודש עלה לאוויר אתר פיית המתנות המציע פתרון פשוט ונוח לקנייה קבוצתית משותפת של מתנות לימי הולדת או אירועים בגני ילדים, בבתי ספר ובמשפחה.

הקונספט של פיית המתנות: "במקום לבזבז על שטויות שלא ממש רוצים, קונים יחד ומגשימים משאלות". להמשיך לקרוא מתנות לימי הולדת – פיית המתנות

אתרי קופונים השפיעו על הרגלי הצריכה של 65% מהישראלים

באליגםמסקר שנערך בחודש שעבר עבור אתר באליגם, אתר הקנייה החברתית של ישראל ואשר בדק את הרגלי השימוש של הצרכן הישראלי באתרי קופונים, עולה כי 65% מהישראלים מדווחים כי אתרי הקניה החברתית או אתרי הקופונים השפיעו במידה כזו או אחרת על הרגלי הצריכה שלהם.
לשאלת החשיפה לאתרי קופונים, ענו 36% מהישראלים כי הם גולשים לפחות פעם אחת ביום באתרים אלו. להמשיך לקרוא אתרי קופונים השפיעו על הרגלי הצריכה של 65% מהישראלים