השוואת סל קניות בסופר – mySupermarket

mySupermarket אתר mySupermarket אשר עלה היום לאויר בגרסא הישראלית (ועדיין נמצא בהרצה) לאחר הצלחה מסחררת הנמשכת כבר 6 שנים בבריטניה, הוא שירות המאפשר לגולשים להשוות מחירי קניות של מוצרי מזון בסופר ולרכוש את סל הקניות הזול והמתאים להם ביותר, תוך חווית קניה נוחה וידידותית.

mySupermarket  הוא אתר בבעלות פרטית והוא אוביקטיבי ובלתי תלוי וכל פעילותו היא למען טובת הצרכן.
האתר בנוי בצורה דומה לאתרי קניות מוכרים ברשת, אבל למעשה מכיל בתוכו מנגנון ייחודי הכולל את כל אתרי רשתות השיווק יחד, כך שהשוואת המחירים מתבצעת בין ארבע רשתות השיווק הגדולות: מגה באינטרנט, רמי לוי, שופרסל ישיר ויינות ביתן.

איך זה עובד

השימוש באתר mySupermarket הוא פשוט וידידותי, לאחר רישום וכניסה (אפשר גם עם חשבון פייסבוק קיים) בוחרים וממלאים סל קניות באחת הרשתות לבחירתכם ובאותו זמן הסל 'מתמלא' גם ברשתות האחרות. במידה והמוצר אשר בחרתם אינו נמצא ברשתות האחרות, האתר יציע מוצר חליפי הקרוב ביותר למוצר שבחרתם ובנוסף לזאת על כל מוצר שנבחר תופיע אלטרנטיבה זולה יותר, המציינת את סכום הכסף שניתן לחסוך.

לאחר השלמת שלב איסוף סל המוצרים ומעבר לקופה תתבצע בדיקת מחירים של כל אחד מהמוצרים שנבחרו בכל רשתות השיווק ותופיע המלצה היכן כדאי לקנות או האם כדאי לפצל את הקניה לשתי קניות שונות (מופיע במידה והפיצול חוסך 50 ש"ח ומעלה).