מכשיר ניווט QUE

QUE-GPS תחום מכשירי הניווט הלווייניים (GPS) התפתח מאד בעשור האחרון.ההתקדמות היא כה מרשימה עד שכיום מתאפשר לכל אחד לרכוש מערכת ניווט לוויינית במחירים שווים לכל נפש.
מכשירי הניווט החדשים של QUE עם תוכנת הניווט של IGO כוללים טכנולוגיות חדשות ומעניינות המציבות אותם הרבה מעל לשאר מכשירי ה GPS המתחרים.

הנה כמה מהן:

מכשיר ניווט QUE – על המכשיר

יתרון ראשון של מכשיר ניווט QUE הוא במקלדת החכמה שלו. זו מאפשרת למשתמש לחפש ערך רצוי ביעילות, תוך שהאותיות הבלתי רלוונטיות מוסתרות. הליך זה מקצר את החיפוש ומפחית טעויות הקלדה. יתרון נוסף שלו הוא מסך הנגיעה היעיל, הפשוט והקל לתפעול. מעבר לכל אלה כולל המכשיר נגן מולטימדיה מתקדם המאפשר שמיעת מוסיקה וצפייה בתמונות. אבל החלק הטוב ביותר הוא זה: מכשיר ניווט QUE בדגמים המתקדמים יותר שלו מצויד במסך ענק יחסית (7 אינץ') המאופיין ברזולוציה מצוינת (480X8000) המאפשר גם צפייה בסרטים והם מצוידים גם בשלט רחוק, שזה חידוש בלעדי למכשירי ניווט QUE מדגמים מתקדמים.

מכשיר ניווט QUE – התוכנה

תוכנת הניווט של ה-GPS היא תוכנת הניווט IGO המותאמת במיוחד עבור מכשיר ניווט QUE. היא חשובה לא פחות מהחומרה. מעבר למקלדת החכמה שהוזכרה לעיל התוכנה כוללת מנוע חיפוש מסלולים חדש. אם בתכנות הרגילות ניתן לחפש את המסלול המהיר ביותר או את המסלול הקצר ביותר הרי שבתכנה החדשה ניתן לחפש גם מסלול קל ואז תחשב התוכנה מסלול חדש שבו כמה שפחות פניות. מעבר לכך מציגה התוכנה לפי דרישה את כל מוסדות החירום הקרובים: תחנות משטרה, מד"א, כיבוי אש ועוד. כך במקרה חירום יוכל הנהג בנגיעה אחת לקבל חישוב שיאפשר לו להגיע לשם במהירות הגדולה ביותר.

היתרונות שנסקרו כאן הם מקצת היתרונות של מכשיר ניווט QUE על פני המתחרים. בנוסף לאלה המכשיר מאפשר לזהות קיומן של מכמונות מהירות וכן ניתן להטעין תוכנה "כשרה" המאפשרת ניווט "יהודי" הכולל ציון מוסדות יהודיים ייחודיים כמו בתי כנסת, מקוואות וכן מסעדות כשרות, לשירותו של הקהל שומר המצוות.
חלק מהדגמים כוללים דיבורית BT וגם שעון לווייני המתכוונן מחדש בכל פעם שנוסעים בשטח פתוח. מכשירי הניווט של QUE הוא המילה האחרונה בתחום מכשירי הניווט הלווייניים.