אתרי קופונים השפיעו על הרגלי הצריכה של 65% מהישראלים

באליגםמסקר שנערך בחודש שעבר עבור אתר באליגם, אתר הקנייה החברתית של ישראל ואשר בדק את הרגלי השימוש של הצרכן הישראלי באתרי קופונים, עולה כי 65% מהישראלים מדווחים כי אתרי הקניה החברתית או אתרי הקופונים השפיעו במידה כזו או אחרת על הרגלי הצריכה שלהם.
לשאלת החשיפה לאתרי קופונים, ענו 36% מהישראלים כי הם גולשים לפחות פעם אחת ביום באתרים אלו.

עוד בדק הסקר, מהן הקטגוריות והמוצרים אותם היו רוצים הישראלים לרכוש באתרי קופונים, כאשר במקום הראשון (65%) דורגו המסעדות, במקום השני (64.1%) מכשירי חשמל, ובמקום השלישי (53.5%) כרטיסים לקולנוע ומופעי בידור. קטגוריות נוספות כגון חופשות בארץ או בחו"ל, כלי בית וריהוט ודיסקים וספרים, קיבלו גם הן מספר אחוזים דומה, נתון המדגיש את העובדה כי אין לישראלים העדפה למוצר מסויים – אך הם בהחלט אוהבים הנחות ושוברים באופן כללי.

כאשר בדק הסקר מה חשוב לצרכן הישראלי באתר עצמו: הפתיעו 62% מהנשאלים שרואים בחוויית המשתמש מרכיב חשוב, כאשר 98% ענו את התשובה המתבקשת – שתהיה הנחה משמעותית.

טל לב, מנכ"ל אתר באליגם:
" ע"פ תוצאות הסקר לאתרי הקנייה החברתית יש השפעה ברורה על מפת הצרכנות בישראל. צריך לזכור שמדובר במהפכה המתרחשת בישראל רק במהלך השנה האחרונה, ולמרות זאת כבר הספיקה לא רק להטביע את חותמה על הרגלי הצריכה של הישראלים, אלא גם על האסטרטגיות השיווקיות והעסקיות של עסקים קטנים ובינוניים".

* הסקר שנערך עבור אתר באליגם באמצעות מכון רושניק אסטרטגיה. הסקר כלל 501 ראיונות אינטרנטיים המהווים מדגם אקראי מייצג של בני 18-65 דוברי עברית.