איך משתמשים ב-paypal?

פייפאל פייפאל הוא אחד מאמצעי הסליקה הנפלאים שהומצאו מעולם. והוא נועד להוות אמצעי תשלום בעסקאות שונות, בדרך כלל בינלאומיות. עסקאות אלה מתאפיינות בדרך כלל בסכומים לא גדולים.
לפני המצאת פייפאל היו עסקאות בינלאומיות תלויות אך ורק בהעברות בנקאיות ובבטחונות למיניהן וכל אלה היו כרוכים בעמלות גבוהות וקשיים לא קטנים.

איך פותחים חשבון ב-paypal?

בראש וראשונה חייב מי שרוצה לפתוח חשבון פייפאל שיהיה ברשותו כרטיס אשראי בינלאומי: ויזה, מאסטר קארד, דיינרס, אמריקן אקספרס ודומיהם. כרטיס מקומי איננו מאפשר פתיחת חשבון. הדבר השני שחייב להיות הוא חשבון דואר אלקטרוני כל שהוא. חשוב לזכור שחשבון דוא"ל משמש אך ורק חשבון פייפאל אחד. לא ניתן לפתוח שני חשבונות על אותו דואר או על אותו כרטיס אשראי.

הליך פתיחת החשבון פייפאל הוא קל מאד וידידותי. מגדירים את תא הדואר, רושמים את מספר כרטיס האשראי ומעדכנים פרטים אישיים. כמו כן מתבקש פותח החשבון להקליד סיסמא שתאפשר לו להיכנס לחשבון שלו בעתיד. פתיחת החשבון כרוכה בחיוב מינימלי של כרטיס האשראי והקלדת סיסמא הנמצאת על שובר הכרטיס הראשון שהתקבל לאחר פתיחת החשבון. אם החיוב הופיע, סימן שהחשבון פעיל. סכום החיוב יוחזר ולא ייעשה בו שימוש. עוד הוראות איך משתמשים ב – paypal הקשורות בפתיחת החשבון ניתן לקבל ממרכז התמיכה של פייפאל העולמית או פייפאל ישראל שהוקמה לאחרונה.

בכל עסקה שמבצעים באתרים שונים כגון אמזון, אי ביי ואחרים מוסרים את כתובת המייל שחשבון הפייפאל משוייך לה. אם בוצעה עסקת קנייה מבטיח קיומו של החשבון למוכר שתמורת הסחורה ששלח תשולם. אם בוצעה עסקת מכירה יבטיח קיומו של חשבון פייפאל אצל הקונה שאתם תקבלו את כספכם תמורת המכירה. גם תמורת עבודות שמבוצעות מעת לעת עבור אתרי אינטרנט שונים משולמת בפייפאל. בכל מקרה של פתיחת כרטיס ספק / פרילאנסר באתר כלשהו יתבקש הפרילאנסר למסור את כתובת האימייל השייכת לחשבון. פייפאל מבטיח בעצם העברת תשלומים כמובטח ומונע התחמקות של רוכשים מתשלום עבור הסחורה או השירות שרכשו.