אסוס-קניית בגדים באינטרנט

אסוס אסוס הפכה מזמן לשם נרדף לקניית בגדים באינטרנט. היא אחת מחנויות הביגוד באינטרנט המוכרות והגדולות בעולם, עם מעל ל-50 אלף מותגים והיא מציעה מבחר גדול במיוחד של בגדים, אקססוריז ומייקאפ באיכות טובה מאוד ובמחירים אטרקטיביים.

האתר מחולק לשתי קטגוריות ראשיות האחת לגברים והשניה לנשים, דרכם ניתן לשוטט ולבחור ממגוון עצום של בגדים: נעליים, מכנסיים, חולצות, מעילים, חצאיות ושמלות, אביזרי לבוש: תכשיטים, תיקים וארנקים וכמו כן מייקאפ.

האתר מציע מערכת סינון פריטים נוחה מאוד שבעזרתה תוכלו למצוא פריטי לבוש לפי פרמטרים נפוצים כמו: מידה, צבע, טווח מחיר וכו'. כיוון שיש באתר עשרות אלפי מוצרים שונים ובמבחר עצום, מערכת סינון הפריטים הופכת חיונית.

היתרונות של אסוס

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר באתר והשימושיים ביותר בו, הוא האפשרות לצפות במוצר בוידיאו, פשוט לוחצים על כפתור "View Catwalk" או "View Video" שנמצא מתחת לתמונת הבגד בעמוד הפריט ואז נפתח וידיאו עם דוגמן או דוגמנית של אסוס, אשר ידגמנו את הפריט במעין תצוגת אופנה פרטית בשבילכם. בנוסף תוכלו, כמובן, לעשות זום על הבגד כדי לראות אותו מקרוב בכל אחת ממספר התמונות שמציגות אותו מלפנים, מהצד, מאחור, ומקרוב כדי לראות גם את הפרטים הקטנים בו.
יתרון נוסף לאתר הוא אפשרות שמירת הפריטים. תוכלו לשמור פריט לקניה עתידית והוא יישאר בפריטים השמורים שלכם ל-30 יום.

מחירי הפריטים באסוס אטרקטיביים מאוד ובנוסף, על מוצרים רבים ישנם מבצעים והנחות שונות (לרוב בתקופות חגים) שמוזילים את הקנייה אף יותר, חברי האתר יקבלו כל מספר ימים הודעה במייל עם קוד קופון המכיל הנחה של 20%-30%.
בסוף כל עונה המחירים יורדים אפילו יותר, לכן אנו ממליצים להתחיל את הטיול באתר הענק הזה דווקא באיזור האאוטלט – שם תוכלו למצוא הנחות שמגיעות לעיתים ל-70% ופריטים במחירים ממש מצחיקים.
משלוח רגיל לישראל (STANDARD SHIPPING) עם זמן הגעה של עד 14 יום ועולה 3 פאונד (כ-18 ש״ח), אבל בהזמנה בסכום של מעל 15 פאונד, המשלוח הינו חינם.
במידה ותרצו משלוח מהיר יותר (EXPRESS) עם זמן הגעה של עד 7 ימים, תצטרכו לשלם כ-40$.
באסוס מעדכנים אתכם בתהליך המשלוח, תקבלו מייל כשהזמנתכם התקבלה וכשהיא נשלחה אליכם.
ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או ב-PayPal.

לכניסה לאתר