בושמטיק – בשמים באינטרנט

בושמטיק (bosmetic) הינה פורטל בשמים וירטואלי ענק, המציעה בפני לקוחותיה מבחר עצום של בשמים ממותגים מובילים.

לרכישת בושם באתר בושמטיק, מספר יתרונות:

קודם כל, יתרון הנוחות. אתר בושמטיק מציע מבחר גדול מאד של בשמים לגבר ולאישה, כאשר כל המאמץ שעל הגולש לעשות, הוא הסיבוב ברחבי האתר עד לקנייתו של הבושם הרצוי.
יתרון נוסף הוא היכולת לקנות באתר במשך כל שעות היממה ללא מגבלה של שעות פתיחה וסגירה. בתוך שלל הבשמים באתר, קיימים גם בשמים מובילים, שלא ניתן להשיגם בחנויות אחרות בארץ.

האתר מציע מחירים זולים לכל מותגי הבשמים המוכרים. ניתן להיווכח בכך ע"י חיפושי הבושם האהוב עליך באתרי השואות המחירים כדוגמת זאפ ובנוסף מציע האתר אפשרות לקניית בשמים במחירים זולים עוד יותר, בצורת טסטרים של בשמים מובילים.

אריזת טסטר היא למעשה אותו בושם בדיוק, באותו בקבוק, באותו הריכוז ובאותה הכמות, אך ללא אריזת המוצר המקורית אלא אריזת קרטון פשוט בלבד.
אריזות טסטר מתקבלות מחברת הבושם בתור שרות ללקוח לפני קניית בושם כדי שיוכל לנסות ולהריח אותו לפני הקניה, רק שבבושמטיק משיגים כמויות של טסטרים ואותם מוכרים ללקוחות בהוזלה משמעותית יותר.

במידה ותרצו לקנות בושם לבן\בת זוג או לחבריכם במתנה, בבושמטיק יעטפו אותה עבורכם בעטיפה מכובדת ונאה, יצרפו ברכה יפה וישלחו את הבושם אליו, הכל כחלק מהשירות האדיב והיעיל באתר בושמטיק.

בבושמטיק קיימים לפעמים מבצעי חג ועונה על בשמים מומלצים. לכן כדאי גם לעקוב אחר הפרסומים באתר ובדף הפייסבוק של בושמטיק, כדי למצוא את הבושם האהוב עליכם, כשהוא במבצע.

באתר גם קיים בלוג בישום וניחוחות, בו ניתן לקרוא אנקדוטות מעניינות אודות בשמים וכמובן להגיב ולהשתלב בשיח המרתק.

כניסה לאתר בושמטיק