דיל אקסטרים – בעברית

אתר הלוחות Winwin הודיע בתחילת החודש על השקת הגרסה הישראלית של אתר הגאדג'טים הענק – Deal Extreme באופן בלעדי. זוהי פעם ראשונה שדיל אקסטרים בוחרת להשתמש בשותף מקומי לצורך הרחבת פעילותה העסקית.

דיל אקסטרים דיל אקסטרים היא חנות וירטואלית ענקית המציעה למכירה מגוון עצום של יותר מ-60 אלף מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים שונים והפכה בשנתיים האחרונות ללהיט ענק בקרב חובבי הקניות באינטרנט בכלל וחובבי הגאדג'טים בפרט.
מה שמיוחד בדיל אקסטרים והופך אותו למצליח כל כך בעולם הוא מבחר עצום של גאדג'טים ומוצרים במחירים זולים ביותר (שמתאימים לכל כיס) היישר מהמפעלים בסין ומאפשר לגולשים להזמין אותם מכל נקודה בעולם בצורה פשוטה ובטוחה באמצעות תשלום בכרטיס אשראי או Paypal, כאשר המשלוח חינמי לחלוטין.
ע"פ נתוני דיל אקסטרים: נכון להיום עומד קצב המכירות השנתי של דיל אקסטרים בישראל על כ- 7 מיליון דולר.

יובל אטד, מנכ"ל לוח Winwin:
"זוהי הפעם הראשונה שאנו יוצרים שיתוף פעולה מהסוג הזה וחוברים לגוף גדול כל כך ובינלאומי. אין לי שום ספק שה"עלייה" של דיל אקסטרים לישראל והפיכתו לאתר בשפה העברית תשנה את הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי באינטרנט. כאתר לוחות מוביל שמרכז עולמות תוכן שונים ובראשם נדל"ן, רכב ומוצרי "יד שנייה" היה לנו טבעי להתפתח גם למכירת גאדג'טים ומוצרים חדשים באתר.
החיבור שלנו לדיל אקסטרים מאפשר למעשה לכל צרכן לקנות מוצרים וגאדג'טים ישירות מהמפעלים בסין וללא פערי תיווך ולשימוש עצמי ,יכולת זו שהיתה שמורה עד כה אך ורק ליבואנים גדולים ובעלי חנויות גדולות , נגישה החל מהיום לכל אחד.
מאז ומתמיד שמנו לעצמנו למטרה להפוך ל- ebay הישראלי והיום, באמצעות החבירה לדיל אקסטרים אנו מגשימים חזון זה".

רוג'ר לאו, נשיא "דיל אקסטרים" העולמי:
דיל אקסטרים הוא אחד מהאתרים הגדולים והמובילים בעולם לקניות באמצעות האינטרנט. מדינת ישראל היא אחת מבין עשרת השווקים המרכזיים והחשובים לנו. בחרנו לראשונה בעולם ליצור שת"פ עם גוף מקומי כגון לוח Winwin בשל הפופולאריות של האתר, כמות הגולשים הגבוהה שיש באתר וכן בשל תחום העיסוק של Winwin שהינו קרוב מאוד לתחום עיסוקנו- קנייה ומכירה ONLINE.

מבדיקות שערכנו גילינו כי הצרכן הישראלי מעדיף לקנות מוצרים מאתר המדבר בשפתו. כמו כן חשוב לנו לייצר קוסטומיזציה של מוצרים שונים המתאימים לצרכן הישראלי. אין לי ספק כי באמצעות שיתוף הפעולה שלנו אנו נייצר חיבור הדוק יותר לגולש הישראלי שיביא לתוצאות טובות ויקרב את הגולש הישראלי לדיל אקסטרים. במילים אחרות- WINWIN SITUATION!"
שיתוף הפעולה המעניין עם אתר לוחות מוביל כמו לוח Winwin נובע מהצורך להנגיש את דיל אקסטרים לקהל הגולשים הישראלי בשפה העברית באופן פשוט ונוח. באמצעות האתר המתורגם יוכלו מעתה לרכוש מוצרים מדיל אקסטרים גם אנשים שלא שולטים בשפה האנגלית ועד היום התקשו להבין איך לבצע רכישה באתר.

אנחנו בהחלט נמשיך לעקוב.