הדקה ה-90 השיקה אתר הזמנת מלונות בערבית

הדקה ה-90 חברת הדקה ה-90 השיקה אתמול, ארבעה חודשים לאחר השקת האתר בעברית, אתר הזמנת מלונות בשפה הערבית, תחת אותו ממשק. האתר ממקוד ללקוחות מהמגזר הערבי בארץ ובעולם, הוא כולל שירות לקוחות שפועל 24 שעות ביממה, בשפה הערבית ובשונה מאתרי תיירות אחרים – אין בו דמי ביטול.
האתר כולל 110 אלף בתי מלון בכ-14 אלף יעדים בעולם, כולל 35 בתי מלון בקהיר. בקרוב, כך מבטיחים בעלי האתר, יתפח מספרם ל-150 אלף בתי מלון  ואתר הזמנת מלונות דומה, יושק גם בשפה הרוסית.
השימוש באתר פשוט: מזמינים, ומקבלים שובר באינטרנט. מגיעים למלון, והחדר מחכה שם על שם המזמין.

לפי בעלי האתר זהו האתר היחיד בעולם שמיועד להזמנת מלונות דרך האינטרנט, בשפה הערבית. יש הרבה סוכנויות נסיעות במגזר, וישנם כמובן נוסעים שמזמינים מלונות דרך אתרי המלונות עצמם, אך עד כה לא היה משהו מרוכז באינטרנט. לראשונה, יש מקום בו הם יכולים למצוא את כל המלונות, בהמשך, יתווספו לאתר שירותי קרקע, השכרת רכב, ואולי גם הזמנת טיסות.

דנה לביא, סמנכ"ל שיווק וסחר בחברת הדקה ה-90:
אנו פונים לראשונה למגזר הערבי מפני שהוא משתמש יותר באשראי, עד לפני שנה וחצי שנתיים לא היו הרבה כרטיסי אשראי במגזר. מאז יש הצטיידות בכרטיסים, מספרם עלה בצורה משמעותית: 70% במגזר הערבי מחזיקים בהם. וכרטיסי אשראי, כידוע, מאפשרים להשתמש באתרי e-commerce.
בדקנו היכן הם מחפשים בתי מלון, ומצאנו שהתייר הטיפוסי נוסע הרבה לטורקיה, מצרים, ירדן, בורגס, ויוון. הם נוסעים גם לאירופה, בגלל בני משפחה שלומדים שם, וחוץ מזה, היעדים המועדפים באירופה הם גרמניה וצרפת, פחות ברצלונה למשל. גם יעדים רחוקים כמו תאילנד, פחות עלו בסקרים. כמו הציבור היהודי, גם הם מחפשים איכות טובה ומחיר נמוך.

הזמנת מלון ללא דמי ביטול

לביא מצהירה כי אין באתר דמי ביטול. "אתה קונה אופציה למלון. גם אם ביטלת שעה לפני ההגעה, זה לא עולה כסף", היא מבטיחה. "אין דמי ביטול ואנחנו מתחייבים למחיר הנמוך ביותר. מי שימצא מחיר נמוך יותר – שיפנה אלינו, נחזיר לו כסף".