השוואת מחירים עם RET

קניות באמצעות רשת האינטרנט הינן דבר שבשגרה כיום ומהוות מרכיב משמעותי מכלל המסחר הקמעונאי.

היתרון הגדול שברכישה באינטרנט מעבר לקלות הרבה שבה מתבצעת הרכישה , הינו היכולת לבצע השוואת מחירים באופן מקוון מהבית וללא כל צורך בהתרוצצות בין חנויות.

בתחום של השוואת מחירים קיימים היום שני אתרים מרכזיים : זאפ מקבוצת דפי זהב השולט בכ-85 אחוז מהשוק, אתר כמה מבית יד-2 (שנמכר לאחרונה לוואלה) ועוד מספר אתרים קטנים.
אתרים אלה מבוססים על רישום מוקדם של הספקים באתר כאשר הרוכש אמור לסרוק את האתר ולחפש את המוצר המבקש על ידו במחיר הנמוך ביותר או המיטבי מבחינתו.

RET - השוואת מחירים בימים אלה נכנס לשוק שחקן חדש – אתר בשם RET. החידוש באתר זה הינו שהוא הופך את תהליך הרכישה למכרז לכל דבר.
מדובר באתר אינטרנט חדש וייחודי להשוואת מחירים, האתר הינו ראשון מסוגו בארץ המאפשר לצרכן לקבל הצעות מחיר עבור המוצר המבוקש ישירות מבעלי העסקים המשווקים את המוצר. מכיוון שנוצר קשר ישיר בין הספק לקונה ,הרי שכל ספק ינסה להגמיש את המחיר על מנת לזכות בעסקה. שיטה זו כמובן מאפשרת לקונה מרחב מיקוח, אפשרות שאינה קיימת ברכישה המקוונת.

בשונה מאתרי השוואות מחירים האחרים, אתר RET סורק באופן בלתי תלוי את אתרי המסחר בארץ (בדומה לגוגל) ומציג את כל המוצרים שיש להם אזכור ברשת. בעקבות שיטה זו המשתמש מקבל את כל החנויות והמחירים בשוק.

כיצד התהליך עובד? הגולש נכנס לאתר, מחפש את המוצר המבוקש מתוך מגוון הקטגוריות המופיעות באתר, מקליד את פרטי ההתקשרות שלו ואלו מועברים למספר בעלי עסקים בהתאם לבקשת הגולש. על מנת לבקר את תהליך הרכישה, הגולש הוא זה אשר יחליט כמה בעלי חנויות הוא מעוניין שיצרו עמו קשר.תוך זמן קצר יוכל הצרכן לקבל חזרה מגוון הצעות מחיר מבתי העסק השונים אשר המוצר קיים אצלם במלאי.

מפרט הרכישה מאפשר הגדרת מאפיינים נוספים מעבר למפרט הטכני כגון זמן אספקה מקסימאלי,תנאי תשלום וכ"ו.

בנוסף ,אתר RET עובד בשיתוף פעולה עם אתר הדילים תבוא המרכז את כל ההנחות והדילים הקיימים בארץ. כל חיפוש של מוצר מציף מיד כל הדילים המיוחדים הקיימים בנקודת זמן זו בשוק.

נסו ותחסכו.