זאפ ביטוח – השוואת מחירי ביטוח

ZAP זאפ, אתר השוואת המחירים המוביל בישראל, הרחיב השבוע את קטגורית הביטוח באתר והשיק שירות להשוואת מחירי ביטוח במגוון תחומים. השירות החדש, בשיתוף Wobi, אתר השוואת מחירי הביטוח מציע לגולשים השוואת הצעות ביטוח מכל חברות הביטוח הגדולות.

השוואת מחירי ביטוח רכב בזאפ קיימת כבר למעלה משנתיים, אולם כיום, ניתן להשוות בין מגוון סוגי ביטוחים נוספים, ביניהם ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח דירה וביטוח משכנתא.
וכעת מאפשרת זאפ ביטוח לגולשים להשוות מחירים במהירות בין ההצעות של חברות הביטוח הרשומות, לאחר מילוי טופס פרטים אישיים קצר בהתאם לצרכי הביטוח של הגולש. תוצאות החיפוש המוצגות בפני הגולש כוללות את הצעות המחיר האטרקטיביות ביותר של החברות הגדולות, אשר במרבית המקרים נמוכות יותר מהמחירים המוצעים אצל סוכן ביטוח.

השוואת מחירי הביטוח מתבצעת בין מספר חברות ביטוח גדולות, ביניהן ניתן למצוא את שומרה, הראל, הכשרת היישוב, הפניקס, מנורה,כלל, מגדל, שלמה ועוד. אולם, דווקא בקטגורית ביטוח הרכב, בלטו בהיעדרן שלוש חברות: AIG, ביטוח ישיר ו-9000000.

במסגרת הרחבת קטגורית הביטוח, הוחלט בזאפ ליצור חיבור בין הקטגוריה לשאר מנועי השוואת המחירים, כך שבחלק מן המקרים, יציע זאפ לגולשים "שירות משלים". לדוגמא: גולש שבחר חופשה בזאפ תיירות, יוכל לקבל גם הצעה לביטוח נסיעות לחו"ל ודוגמא נוספת, שאפשרית כעת, היא לבצע השוואת מחירים של מכונית חדשה ולאחר מכן לעבור להשוואת מחירי ביטוחי רכב חדש.

איתן זינגר, מנכ"ל זאפ:

"שאיפתנו המתמדת כאוטוריטה המובילה להשוואת מחירים, היא להחזיר את הכוח לצרכנים ולתת להם את הכלים המרביים על מנת לבצע רכישה מושכלת, בכל תחום אפשרי. בהמשך לכך אנו שמחים להשיק את קטגורית הביטוח המורחבת בשיתוף wobi,  שכן ביטוחים, כמו הרבה מוצרי צריכה, זהים בתכולתם אך מחיריהם יכולים לנוע בעשרות אחוזים בין חברה לחברה. לכן טובת הצרכן היא השוואת מחירים אונליין המגבירה את התחרות ואת השקיפות בשוק, ובפועל מביאה למחיר ההוגן ביותר לאותו פוליסת ביטוח. מטרתנו היא להרגיל את הצרכנים שכמו שמשווים בזאפ מוצרי אלקטרוניקה או מחירי מזון ברשתות השיווק דרך zapmarket, כך גם תחום הביטוח הוא תחום בו ניתן ורצוי לבדוק את כל האפשרויות ולבחור את האופציה הטובה והמשתלמת ביותר".