קניות באירופה עם Mustop

mustop Mustop, החברה המובילה בשרותי קניות בחו"ל והובלת מוצרים לבית הלקוח בישראל, משיקה בימים אלה שירות קניות בחו"ל ושילוח לארץ מכל רחבי אירופה, בנוסף לארה"ב.

לאחר שנים רבות בהן מובילה Mustop את שוק השילוח לארץ מארה"ב, הוחלט כעת לפתוח גם את הערוץ האירופאי לטובת הצרכנים הישראליים ולהפוך את אתרי הסחר האלקטרוני הפופולאריים כמו NEXT, Marks & Spencer, HMV ועוד, לנגישים גם לקהל הישראלי.

שירות הקניות באירופה וההובלה, הכולל גם שחרור ממכס, ניתן לאחר הרשמה באתר Mustop בטופס קצר ופשוט.
לאחר ההרשמה, מקבל הלקוח כתובת באנגליה בה הוא עושה שימוש בקנייה בכל אתר סחר אירופאי, ואליה נשלחת החבילה עם המוצרים שהזמין, כאשר בכל רגע ניתן לברר מה סטטוס החבילה מרגע הגעתה לסניף Mustop באירופה ועד למסירתה בישראל.
Mustop מפעילה כיום את מוקד שירות הלקוחות הגדול ביותר בתחום מתוך ההבנה בצורך למענה אנושי בכל הנוגע לקניות ברשת ועל מנת להעניק את השירות הטוב והאמין ביותר ללקוחותיה.

שירות נוסף שמציעים ב-Mustop הוא שירות "קונים בשבילכם". לקוח שאין ברשותו כרטיס אשראי בינלאומי יכול להיעזר בשירות, במסגרתו Mustop משמשת כמעין קניין פרטי, החברה רוכשת את המוצר באמצעות כרטיס אשראי אירופאי ומחייבת את כרטיס האשראי הישראלי של הלקוח.

ירון בלווייס, מנכ"ל מסטופ אינטרנשיונל:

"לאור ההצלחה והניסיון הרב שלנו בשירותי השילוח לארץ והפחתת המיסים ביבוא אישי אשר נכנסה לאחרונה לתוקף, אנו שמחים לפתוח את ערוץ ההזמנות מאירופה, אשר יאפשר לכל לקוחותינו ליהנות גם מכל מה שיש לאתרי הסחר האירופאים להציע".

Mustop נותנת מענה לנושא מוכר בו נתקל כל צרכן ישראלי באתרים של סחר אלקטרוני- סוגיית המשלוח לישראל. חנויות מקוונות רבות באתרי סחר אלקטרוני דוגמת ebay, Amazon וכו', מגבילות את משלוח מוצריהם לצרכנים אמריקאים או אירופאיים בלבד, וחלקם מאפשרים שילוח לכתובות חיצוניות תמורת מחירי הובלה יקרים ביותר. לחברה שיתוף פעולה עם PayPal, המאפשר תשלום בטוח לשירות הובלת המוצרים, וביצוע העסקאות באתר ללא צורך בחשיפת פרטי כרטיס האשראי.