שופרסל אונליין – קניות אונליין ברשת שופרסל

שופרסל online רשת שופרסל השיקה בתחילת החודש את אתר שופרסל אונליין, אתר הקניות המחודש של הרשת.

אתר שופרסל החדש מציע עיצוב עדכני וכלים חכמים, אשר אמורים לייעל את תהליך הקניה.

הקמת אתר חדש היתה צעד מתבקש של יישור קו מול רשתות השיווק המתחרות, לאחר שנים בהם פעל אתר שופרסל ישיר (עליו כתבנו בעבר), שלא עמד בסטנדרטים הגבוהים הנדרשים מסופרמקט באינטרנט.

אתר שופרסל אונליין מספק מגוון רחב של כלים חכמים לגולשים, בשילוב מובנה של יכולות בינה עסקית, המאפשרות התאמה אישית של הקנייה והצפה של הצעות מותאמות אישית לגולש, לדוגמא, הצעה של חלופות זולות יותר לאותו מוצר (בעיקר מוצרים מקבילים של המותג שופרסל) וכמובן מבצעים שוטפים וקופונים. הצעה של חלופות בריאות יותר וגם עזרה בצורת יועץ אישי, מעין תזכורת למוצרים שהגולש רוכש בדרך כלל. וכמו-כן השלמה מהירה של סל קניות.

במסגרת הקמת האתר הרחיבה שופרסל את קטלוג המוצרים באתר והוסיפה מידע שימושי למוצרים בדוגמת ערכים תזונתיים, מרכיבים, סיווגים מיוחדים (כמו: ללא גלוטן או ללא סוכר).

באמצעות האתר יכול הגולש להשתמש בסוכנים חכמים אשר יסייעו לבחור מוצרים מתאימים ביותר לפרופיל המוצרים אותם הוא מחפש וכאמור להציע חלופות.

מאחורי אתר שופרסל עומד מערך שירות רחב הפועל ליצירת חווית קניה יעילה ומהירה, החל משלב הקניה וכלה בשירות משלוחים יעודי, הכולל מוקד טלפוני, מערך משאיות ושליחים בפריסה ארצית ודיילות סניפים אשר מלקטות את ההזמנות ידנית עבור לקוחות שרכשו אונליין.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל:

כחלק מהחדשנות של רשת שופרסל והפעילות המתמדת לשיפור חווית הקניה של הלקוח, הוקם אתר אינטרנט חדשני ומתקדם לפי הסטנדרטים הבינלאומיים. האתר מביא בשורה אמיתית ללקוח באמצעות חוויית קניה מהנה פשוטה ומהירה יותר.